Skön dag

Blev så jävla trött nu.
Var faktiskt duktig imorse och for ut å gick i typ 45 min, sen träning :)
Och upp och jobba. Bara jag och soffan idag också.
Är så jävla skönt när vi få vara själva i resturangen.
Då kan vi sitta där uppe å skvallra om allt å alla :P
Imorrn skulle egentligen både jag och hon vara ledig, men då ringde dom å ville att jag skulle jobba i liften.
Eftersom Stian inte kommer kunna jobba på ett tag.
Tycker fan synd om han. Han är verkligen världens trevligaste människa.
Efter jobbet idag for vi ut och åkte lite. Andreas å andra Stian hängde på en stund också.
Trevligt trevligt, blir inte så ofta man hinner åka.

Hade tänkt tvätta ikväll, men det kommer inte gå så bra. Nu när jag kom in gick Richard ner med tvätt åsså kom Calle på att han skulle tvätta också. Så klockan lär ju vara typ 11 innan det är ledigt och då ligger jag redan däckad i sängen.
Får ta det imorrn, men då jobbar jag till halv 9. Lär ju vara ännu mindre peppad på det då. Men jag måste fan tvätta före helgen iaf. Det löser sej.

Räknade ut att jag har jobbar drygt 190 timmar denna månad! :D
Har bara vare ledig 3 dagar på hela månaden.
Längtar till nästa lön!


Kommentarer
Postat av: emmali

vilket innebär , utlandsresa för emma och johanna :]?

2009-04-01 @ 00:38:46
URL: http://emmalindhoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0