Torsdag

Blev en långprommis imorse också.
Försökte även ringa läkaren igen. Svar denna gång.
Men av en väldigt irriterad norsk kvinna.
Det var då inte dit jag skulle ringa iaf.
Var tvungen att få en remiss från en annan läkare först.
Varför kunde inte hon på sjukhuset, som jag pratade med först, säga det då.
Men hon kunde inte ge mej nåt nummer.
Hon sa bara att jag kunde väl leta upp det på internet.
Happ, bara börja om från början igen då.

Var rätt lugnt uppe i resturangen idag.
Förutom att vi hade en skolklass som hade bokat hela nedervåningen.
Men den maten förberedde vi direkt på morron, så det gick som fort när dom väl kom dit.

Imorrn och på lördag blir det långa dagar.
Imorrn måste vi börja halv 10 för att en annan skolklass har blivit lovade att hela backen ska öppna klockan 10. 3 timmar före vanlig öppningstid på veckorna. Men det blir ju mer timmar iaf och mer pengar.
På lördag måste vi börja klockan 8. Kommer ett gäng med 90 pensionärer och ska dricka glögg?! Vem dricker glögg i mars? Kommer vara rätt sliten. Man är ju inte van att stiga upp tidigt nu för tiden.
Och på söndag verkar det bli personalfest.

Förresten så har jag hittat min blivande man också. Fast han vet inte om det än ;)
Men han är så jävla snygg å trevlig å allt. Helt perfekt!
Hur jag ska få han att bli min de vettefan. Men det löser sej ;)

Kommentarer
Postat av: sof

hehe, va var det vi sa, johanna kommer hitta sig en norrman :)

2009-03-26 @ 21:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0