Fredagen i bilder

Igår var det faktiskt en mindre lyckad kväll. Hade varit bättre att stanna hemma.
Men ändå så var jag ju ute till stängning. Och här stänger dom 3.
Så kan det gå. Var rätt sliten idag, även fast jag tog det rätt lugnt igår och inte drack så mkt.

En sak som jag verkligen tycker om med att stå i kassan i resturangen är alla snyggingar som kommer in som man kan stå och spana på. Jag har ju som uppsyn över hela resturangen. Och man får ju snacka med många också. På helgerna är det många söta guttar man kan titta på och kasnke flörta lite med.

Ska iaf lägga ut lite bilder från fredagkvällen som var superduper :D

Robban in action
Publiken och förfestpolarna
Robban och Calle, den nya svenska killen som har kommit hit. Skittrevlig!
Fransk-norska killen. Kommer aldrig ihåg vad han heter. Men en väldigt trevlig och charmig gutt.
Julia, en tjej från Tromsö som hälsade på och jobbade i helgen. Väldigt go å glad tjej.
Martin och Stian.

Jag var inte så effektiv med kameran i helgen. Men lite bevis på hur kul vi hade fick ni iaf.

Nu blir det duschen, sen sängen.
Måste upp imorrn å ringa den där jäkla ögonläkarn. Sen kanske en prommis också före worktime.
Skulle visst vara i liften imorrn.

Tjoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0