Torsdag

Oj så härlig dag jag har haft idag.
Första lediga dan på evigheter känns det som.
Eller jag var ju ledig förra tisdan, men då låg jag ju i feber hela dagen.
Idag har jag iaf gått ner till centrum och shoppat lite.
Blev 2 jeans, en partytop, leggings och sockar.
Det kändes bra. Brukar aldrig hitta nåt när jag verkligen vill ha och behöver nåt.
Vero moda här är skitbra, mycket bättre än i Skell.
Efter min lilla shoppingrunda så promenarade jag hem igen och bytte om till snowboardsutstyrseln och begav mej ut i backen. Känns lite knäppt att gå till jobbet när man är ledig, men när man jobbar i backen blir det ju så.
Var iaf väldigt härligt å åka.
Åkte upp till linken, alltså med stolsheisen till toppen. Råhärligt!
Tyvärr väldigt hårt i backen.
Men utsikten är ju inte helt fel där och bara åka upp och sitta i liften å njuta en stund är ju som rätt skönt också.
Det jävliga är bara att min kära kamera har sagt upp sej.
Det var verkligen inte så passande just nu.
Ska gå ner till Expert imorrn å se om det går fixa eller om det bara är att punga ut till en ny.
Sen åkte jag ner till resturangen och fikade lite.
Var jävligt skönt att bara sitta där och titta på när dom sprang omkring och jobbade.
Åkte ner en sväng igen till heis 1 å snackade lite med Mikkel som jobbade där.
Sen så blev det en sista tur upp igen till resturangen för lite middag.
Å sen fick jag ju lite sällskap ner av Sofie och Richard.
Nu har jag vare ute å gått en sväng och nu blir det duschen, sen får vi se om vi ska hitta på nåt.
Och fredag imorrn. Igen! Helt galet vad fort det går.
Men man både längtar och fasar för helgerna.
Det blir ju oftast fest och det är alltid skitkul.
Men det är mindre kul vara bakis och jobba i resturangen på helgerna,
för då är det smockat med folk och man måste som vara glad och trevlig hela tiden.
Men men thats life..eller nåt :P
Och troligen personalfest på söndag! Det gillas :D

Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: emmali

alkoliiist

2009-03-13 @ 21:58:52
URL: http://emmalindhoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0