Fest

Det blev fest igår iaf. Det var verkligen inte planerat.
På dagen var jag hemma i Frostkåge, sen ringde krille efter matchen och sa att han skulle fara och festa...
Jag for till stan iaf, jag fick som inte med mej nån att festa så jag hade tänkt ta det lugnt...
Kring 8 tiden på kvällen for jag ut och gick för det verkade som att det inte skulle bli nån fest iaf.
När jag hade gått typ en halvtimme ringde krille å sa att killarna kommer på typ en halvtimme...
Panik! In och duscha och göra sig klar..men jag var ändå rätt snabb. Just när jag var klar plingade det på dörren..

Det blev en rätt trevlig kväll ändå, vi var ju inte så många men de var kul ändå..
Fast ute på ballen var det väl sådär...jag har som en vana att alltid tappa bort alla och gå där helt ensam och leta efter alla...åsså sakna jag nån tjejkompis att prata med.

Sen for vi på efterfest hos nån människa på norrböle..typ kul.
Sen började vi våran färd mot mb. Vi hade väldigt trevligt på vägen..(?)
Hem till peter och lekte lite med hans vovvar :P
Vid 6 tiden gick jag å krille hem till lägenheten...lagomt pigg idag...

 Jocke och Krille

 Peter och Ante

 Lilla Norpan :)


Tror jag ska gå å sätta mej på balkongen nu och försöka ha det skönt..min mage är ju inte den trevligaste men...alltid skönt att sitta på balkongen i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0