Inte länge kvar

Jag måste lägga ut lägenheten på blocket nu. Usch vad ångest jag har. Då blir det ju verkligen på riktigt. Huvva. Det låt kanske som jag inte vill fara till Norge, men det vill jag. Är ju ändå självvalt. Men samtidigt är jag så himla hemmakär å beroende av att ha kompisar och familj nära. Är ju inte så länge kvar nu.
Å det är en massa som jag måste fixa före jag far. Som jag inte har orka ta tag i än. Måste köpa massa kläder, täckbyxor, jacka, handskar, mössa å sånt. En ny snowboard är ett måste. Åsså borde jag fara till tandläkarn å dra ut min visdomstand som växer ut mot kinden. Fixa nya p-piller måste jag också göra. Fattar inte hur pengarna ska räcka till. Allt är ju som nu före jul å då ska ju även julklappar inhandlas. Hur ska det gå?!

Igår gick jag å la mej halv 10. Haha, det var en rolig lördagkväll! Men det var så skönt. Fast imorse ringde en människ till mej halv 6. Varför halv 6 en söndagmorron? Jag orkade inte svara. Det var en timme till väckarn skulle ringa. Hade jag svarat hade jag nog sutte i telefon tills det var dags att stiga upp. Vet som hur det brukar va att prata med den personen. Nu är jag hemma några timmar, innan jag ska tillbaks å jobba. Men har en ganska bra kväll ikväll. Och det är roliga som jobbar ikväll också, så det går nog bra!

Nu blir det en promenad. Sen vila före jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0