Liten roadtrip

Ikväll for jag och Sofie på en liten roadtrip. Va jättemysigt. Det regnade ute, jag tycker som det är lite mysigt att köra bil när det regnar. Man sitter bara å lyssnar på musik, snackar skit å myser.
Vi körde iaf till Ballangen, nästan en timme härifrån. Det finns inte så jättemycket spännande där. Vi gick iaf in på statoil å köpte 2 pizzaslice och sen en glass till efterrätt. Så satt vi där inne å pratade om allt mellan himmel och jord och tittade ut på ösregenet. Mysigt hade vi det, även fast vi bara satt inne på statoil ;) Är som skönt bara att få komma bort från det här sunkiga hotellet å se nåt annat.

Imorrn förbereder jag mej på en sur jävel i resturangen och kanske en Johanna som kommer få ett litet utbrott. Jag hoppas nästan det, skulle vara så skönt att få ur sej allt :P Har stått ut med allt för mycket skit från den där nu.
Men vi får se vad morgondagen har att bjuda på, man vet aldrig på det här stället.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0