Snart är säsongen slut

Var massor med folk ute igår. Kul kul :)

Idag har det typ vare snöstorm ute, så var inte många besökare i resturangen. Det var väldigt skönt å bara kunna sitta å chilla hela dagen. Det har vare en bra helg i resturangen. Mr H har varit i Abisko så vi har som haft det mysigt utan han. Nu är han iaf hemkommen å jag ska jobba själv med han imorrn. Jippie!!
Jaja, det ska nog gå bra. På onsdag ska jag jobba i heis 1. Var drygt en månad sen jag jobbade där sist. Jag hoppas jag kommer ihåg hur man gör :)
Nästa helg är sista dagen vi har öppet. Sen har vi bara helgsöppet. Linus åker hem nästa tisdag. Jag kommer att stanna nån vecka till. Känns helt overkligt att jag snart kommer att vara hemma. Är väldigt blandade känslor.
Jag längtar hem som fan, men jag kommer ju sakna livet här också. Alla underbara människor jag har träffat. När jag åkte hemifrån visste jag ju ändå att jag skulle ha kvar mina kompisar när jag kom hem, men kompisarna jag har här vet jag ju inte om jag kommer träffa igen.

Ikväll blir det en tidig kväll. Tror jag ska se Horton hears a who, sen sova :)

Kommentarer
Postat av: sof

klokt val å se den :) den e kanonbra :D

2009-04-19 @ 21:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0