Torsdag

Igår skulle jag ta det lugnt å se på film å bara mysa för mej själv. Det slutade att jag hällde i mej 5 öl tillsammans med Mike, Mikkel, Calle, Richard å Sofie. Jag är såå bra! Men trevligt var det, förutom att man kan störa ihjäl sej på endel. Men det har ni nog redan förstått.
Idag har jag jobbat i resturangen. Gick rätt bra även fast jag jobbade själv med H. Var inte mycket folk alls idag. Har typ regnat hela dagen. Kuuul! Idag fick vi även veta att på lördag kommer det ett gäng på 50-60 pers upp till resturangen som ska käka å dricka öl. Dom ska inte äta förrän 8 på kvällen, så lär ju bli sent som fan innan vi får oss hem.

Ikväll blir det nog att hitta på nåt med Calle å några till kanske. Najsbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0