gnäll...

Det är måndag idag och ensam på rummet igen. Det är alltid kul när nån kommer och hälsar på :)
Igår gick jag å la mej klockan 9. Jag var helt död. Sen kring halv 10 tror jag det var, så knackade nån på min dörr. Men jag orkade verkligen inte röra på mej. Så viktigt kan det ju inte ha vare, då skulle den väl ha hört av sej idag också.
Är superväder idag också. Man bara njuter när man går ut. Förutom att jag fortfarande är bakis. Tvättar idag också, behövdes verkligen. Sen skulle vi egentligen betala hyran för rummet, som vi fortfarande inte har gjort. Men när jag kollade kontot så hade jag inte fått nå pengar. Ska få lön den 15:e, men det fanns inte ett öre där. Ska snacka med chefen ikväll när jag jobbar. Behöver ju pengarna nu!

Jag vill prata med min norska vän. Men han verkar inte vilja prata med mej. Jag måste ha vare jättehemsk i fredags :(
Vill bara göra om fredan å typ ta bort hälften av all dricka jag hällde i mej. Nog brukar jag göra dumma saker ibland när jag dricker, men så här jävla mycket ångest har jag nog aldrig haft. Vill verkligen dö nu. Usch. Blir typ värre å värre för varje dag också. Jag vill hem! Fast ändå int. Men jag vill ha mina kompisar!

Slutgnällt nu. Jag skyller ändå mej själv. Nu ska jag lägga mej å dö före middan å jobbet.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0