Lördag

Känner mej helt jävla död idag.
Har sovit 2 timmar och jobbat 10,5.
Plus att våra "kära" kockar inte dök upp idag.
Så vi har jobbat arslet av oss idag. Inte suttit en sekund.
Det var engelsmän som kom med cruisingbåten och skulle dricka öl.
Men det gick rätt bra även fast vi bara var 3 stycken som jobbade i resturangen.
En på nedervåningen, en uppe och en ute och grillade burgare.

Jag var inte så jävla bra på att ta det lugnt, eller jag var rätt lugnt men blev ändå ute länge.
Var iaf mycket trevligt. Like always!
Min blivande man var tyvärr inte ute igår, men ikväll kanske han skulle vara med ;)
Blir favorit i repris ikväll. Om jag orkar. Ska snooza ett tag nu iaf.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0