Arg!!!

Jag blir tokig!! Måndag förra veckan pratade jag med chefen om sommarjobb och hon skulle ringa tillbaks senare sa hon. Hon har inte ringt än!! Jag ringde till hon nu, men då är det ju klart att hon har tagit ut semester idag..
Å nu frågar dom på handikapp hur jag skulle göra om jag ska jobba i hemtjänsten eller...men jag kan inte svara när jag inte har fått nåt svar från Maria :S
Idag har det typ varit tråkigt på förskolan. Det var jättelite barn å vi var inne nästan hela tiden även fast de var typ råvarmt ute...

Nu ska jag sätta mej på balkongen ett tag, sen ska vi fara och handla det vi ska grilla ikväll. Sen ska jag nog skjutsa killarna till stugan och sen kommer tjejerna hit åsså ska vi sitta här och grilla. Och senare ska vi fara och göra killarna sällskap i stugan :) Blir nog en trevlig kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0