Böcker...

Nu har jag hämtat mina nya böcker som jag har beställt. Endast 873kr. Jag hatar att vi måste ha så mycket böcker hela tiden. Det är inge kul att betala så mycket pengar för några böcker som jag halverst kommer att läsa.
Jag är väldigt negg på skolan just nu. Även om vi har haft roliga saker nu, som slöjd, musik å bild, så känns det ändå inge kul. Och VFUn längtar jag då inte alls till, det känns ju bara jobbigt. Skulle vilja hoppa över den, men det går ju inte heller...

Igår hade vi världens jobbigaste träning. Jag var helt död efteråt. Det var mycket kondition, vi sprang typ hela träningen. Men det är ju skönt efteråt, det känns att man har gjort nånting.

Imorrn blir det fest!! Det ska bli kul. Men jag måste ringa och höra hur många som kan vara med och käka..verkar som vi kommer att bli ganska många. Hoppas det går bra och att vi rymms :)

Nu ska jag ringa till min chef, som är helt omöjlig att få tag i. Jag har försökt ringa sen i tisdags, men hon är aldrig där. Jag undrar vad hon gör på dagarna?!

Bajjbajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0