Helg :D

Väldigt skönt med helg nu..inte för att jag sak göra nånting men, eller det kanske är just det som är skönt.
Hade öppning imorse, gick typ bra att stiga upp..men sen vid 10tiden var jag dötrött. Gick och gäspade hela tiden. Jag kände mej inte så jättetrevlig.

Å jag har fått jätteont i halsen..hoppas jag inte blir sjuk bara :S

Imorrn blir det antingen att fara till frostkåge och sitta där helt själv..eller vara kvar i stan och sitta här helt själv. Hur jag än gör så kommer jag måsta vara chaffis. Mamma å pappa skulle på fest å då behövde dom en chaufför..å krille har lagfest så han lär ju behöva skjuts. Kul kväll. Fast ändå lite skönt. Far jag hem kan jag ju iaf mysa lite med engla :) Ja, vi får se hur jag gör...

Nu är det iaf tvn som gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0