Senaste..

Jag har fortfarande inte blivit så bra på att använda den här bloggen. Men det stör när jag inte får den som jag vill. Men jag sak försöka bli lite bättre på att använda den.
Jag har iaf fått ett nytt job som personlig assistent. Men jag har inte fattat än när jag ska få jobba, om jag ska jobab där bara halva sommarn eller. Men det löser sej nog.

Annars har det inte hänt så mycket på senaste tiden. Förra helgen var Krille sjuk, så då var vi hemma å såg på film hela helgen typ.
Den här helgen har det vare väldigt mycke fotboll. På lördan hade krilles lag (Bastuträsk) 2 matcher på förmiddan, sen på eftermiddan hade mitt lag (Klutmark) 2 matcher. Det gick lite bättre för mej den här gången. Nog föra att hela laget var dåligt å vi förslorade, men för mig personligen gick det bättre :) Så lite mer träning så är jag nog igång snart.
På kvällen for jag å Sofie å hyrde en film..som vi såg typ 10 minuter av. Den var jättekonstig.
Söndag jobbade jag i hemtjänsten.

Idag har vi haft musik på skolan, det var jätteroligt. Hade kunnat va kvar på skolan å ha det hela dagen.

På fredag är det fest. Jag längtar. Känns som det var jättelängesen jag festade, så det bli kul :D

Nu ska jag ut å gå en sväng.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0