Söndag

Det var inte den tråkigaste kvällen jag har vare med om. Men det var ju kanske inte den roligaste heller. Den funkade. Å station var kul första timmen, för då va som alla jag kände på samma ställe. Men sista timmen var alla borta, så då gick jag bara runt å letade. Menmen.

Gick på ica nu för å köpa glass. Tog med mej mina småpengar som bara ligger å skräpar. Hade 25 spänn. Tänkte att glass inte är så jäkla dyrt. Men såklart så kostade ju den billigaste glassen 25,9. En krona. Så jävla jobbigt. Då vare bara att vända om å hämta mer pengar. Å sen skulle jag ju betala å då stoppar man ju ner pengarna själv i den där saken. De va ju som också kul. Tar ju som ett tag å stoppa ner 26 enkronor. Åsså va de ju som lite kö efter mej också. Men nu har jag då min glass iaf. Tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0