Tjockis!!

Gick typ bra å jobba igår ändå. Lite trött var jag väl, men jag överlevde :)
Jag å Hanna hade tänkt fara på Skega å köpa mat, men då var det julbord där å man var tvungen att ha förbokat det. Så då blev det en pizza från kåge istället. Det var ju som också gott. Men jag känner mej som ett svullo nu. Har äte alldeles för mycket skräp och rört mej alldeles för lite på senaste. Usch. I torsdags blev det kycklingburgare mitt i natten typ med M å K. Igår massa chips och äckel . Och idag blev det pasta från viking. Gött! Imorrn blir det en lååång promenad före jag ska hem till frostis å äta tårta. Broder fyller år till veckan så då ska vi fira han imorrn. Sen en till promenad med engla. Måste skärpa mej nu :P Å julbord på tisdag. Vars ska detta sluta?


Sådär känner jag mej!

Blir tidigt ikväll. God natt! :)

Btw så har grannen fest nu. Lycka till att jag kom å få sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0