Delayed

Mamma skickade ett sms å sa att planet var försenat så dom kommer inte hem förrän imorrn på morron. Så kan det gå. Men det är inte kul. Jag minns när vi ahde vare i turkiet å vi skulle hem. Vi for den tiden det var tänkt. Men efter en timme var vi tvungna å nödlanda i Istanbul för att det var nå fel på planet. Vi trodde vi bara skulle gå å byta plan direkt, men vi fick inte veta nånting. Vi satt på flygplatsen i Istanbul heela dagen. Utan att få veta när vi skulle få fara. Något less man blev då. Tror vi satt där i 8 timmar ungefär. Å då var det ju 4 timmars flygresa kvar plus 2 timmar bil från umeå. Inte så kul.

Men det blir då iaf att jag far hem med Engla direkt efter jobbet. Emma har ju kommit hem nu så då får hon ta henne :) Hon lät inte pigg när jag ringde till hon idag. Har ju vare i Pite hela helgen..haha :P

Idag fick jag köttfärspaj hos mormor och hemmagjord rabarberkräm till efterrätt. Så gott! :D
Sen va jag ut med engla en sväng. Åsså hann jag gå med mormor på ica å handlalite också. Tur jag ahr långa luncher. Hade nästan 2 timmar idag :D Det är rätt så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0