Förkyld

Jag har blivit förkyld. Sitter på jobbet nu å snorar å har ont i halsen.
Jag trodde jag skulle dö imorse när väckarn ringde kl 6. Det är fan omänskligt att vara uppe den tiden.
Å extra jobbigt när jag har Engla för då måste jag ju ut me henne också.

Igår blev det film med Micke, Krille å Sofie :) Såg what happens in vegas. Ganska förutsägbar men ändå bra, rolig :)

Har skickat ett sms och ska försöka byta bort tisdagkväll. Jag orkar verkligen inte. Jobba 8 dar i rad å nästan alla är heldagar eller delade turer... är ganska så jobbigt. Man får typ inget liv. När jag kommer hem från jobbet vill jag typ bara sova..men hur kul är det??

Ikväll ska jag hämta mamma, pappa å linus på flygplatsen. Åsså ska dom få ta hem Engla också. Ska bli skönt. Det är ju mysigt att ha hon i stan, men när man bor på 3e våningen blir det lite smått jobbigt när hon ska ut 100 gånger per dag typ...

Nu måste jag fara å jobba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0