Vaarmt!!

Det är vaaarmt idag. Håller på svettas ihjäl. Åsså har jag ju engla här också. Stackarn, hon håll typ på dö. Va nyss ut me hon å nu ligg hon å flåsa å svettas i köket..typ enda stället där det är skugga. Blir typ bastu i min lägenhet på kvällarna... Fast det är ju himla skönt att det äntligen har blivit varmt å soligt. det ska ajg inte kalga på :)

Idag fick jag köttbullar å potatis hos mormor, sen när jag kom å hämtade engla efter jobbet hade hon gjort småplättar också. Det var så gott :)

Åsså har jag betalat räkningarna idag. Det var mindre kul. Fick ju typ en pisslön den här månaden också :S Men men jag kanske överlever. får börja äta hos mormor varje gång jag jobbar..haha :D

Ikväll blir det film! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0