Alkis...

Jag märker att jag har börjat skriva här ganska mycket nu. Vet inte varför..kanske för att jag ahr blivit så himla rastlös. Så då sitter jag å skriver allt ovärt här istället. Det är ju verkligen inget intressant, men man får ju skriva av sig lite iaf :)

Ikväll blir det fest iaf :P Jag tror min nya livsstil heter Helgalkoholist..haha...
Jag kan seriöst inte säga en helg jag var nykter senast :S
Nä, men de kommer nog att lugna ner sig..när jag har lugnat ner mej..när jag har flyttat klart å allt är som mer som det ska :P Just nu hatar jag helgerna om jag inte får träffa folk och göra nånting. (behöver faktiskt inte vara fest, bara jag får vara med folk...)

Men det blir nog trevlig ikväll. Snart kommer micke hit..sen blir det att fara iväg till jonas å madde, sen vidare till pr :)
Verkar ju bli fint väder ikväll också :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0