Kul kväll :)

Blev en riktigt trevlig kväll igår :) Slutade lite fel, som ni kanske redan har fattat :P
Men annars var det kul! Å vi fick ju sol tillslut också. Så himla bra!

Jobbade till halv 5, då vare bara hem, duscha åsså fixa frillan å så. Sen till sofie och grilla :) Inte för att jag var så matglad just då men...:P
Sen vidare till mobackenbadet där killarna var i full gång med deras lekar. Åsså blev det lite kubb å annat kul. Å dans på lastbilsflaket :D
Kring 12 så blev det ett dopp i pölen :P Eller dopp å dopp. Vi simmade ju typ 3 vänder. Men det var härligt :)
Taxi hem nångång mitt i natten. Jävligt konstigt att det kostar 100 spänn från moröbacke till moröhöjden. Är ju inte långt.
Sen gick jag över till Micke å prata ihjäl han hela natten :P Fattar inte varför jag ska prata så jäkla mycket på nätterna. Vi somna kanske vid 8. Pigg idag. Not!
Idag ha jag, Micke, krille å joel vare å käkat på krysset. Åsså for vi å hälsade på Sofie på konsum också.
Å nu ska jag snart fara å jobbat. Väldigt peppad :S

Kommer bilder sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0