Måndag

Gud, jag har verkligen blivit bortskämd. Det är så jäkla jobbigt att stiga upp på morron.
Var helt död imorse. Ville typ ringa å sjukanmäla mej. Men då får jag ju inga pengar,
så då vare bara att he sej upp iaf. Men nu är ajg ledig till på torsdag, så det ska bli skönt :D

Jag måste ringa till jysk idag å fråga vars min garderob håller hus...
åsså måste jag ringa till vicevärden på hsb å fråga vilket som är mitt förråd..
Less less less. Känns som jag inte ahr gjort annat än att ringa folk senaste veckorna...

Jag tror jag ska försöka få mej ut å gå en sväng nu. Blev som lite av det i helgen.
Blev mest tårta å typ ligga i soffan å slöa :P

I helgen är det ju stadsfesten. Men just nu känner jag mej väldigt jätteopeppad på det.
Kanske beror på att jag inte känner för att träffa vissa personer. Även fast jag vill det igentligen.
Men då vill jag att det ska vara som vanligt och inte som sist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0