Mardröm

Härlig dag idag :D Inte ett moln på himlen.
Jag ska ut på en prommis nu...sen blir det balkongen och mp3 resten av dagen :P

Förresten så drömde jag att jag var gravid inatt :S Världens sjukaste dröm.
Jag var typ på en fest å satt å drack me en massa skumma människor.
Å sen var jag tvungen att fara iväg på sjukan för jag trodde att jag skulle föda. Usch, de var typ en mardröm :S

Igår pratade jag och sofie om att de flesta killar (det finns undantag) borde öppan sej lite mer och lära sej att prata om det dom tänker och känner. Det skulle underlätta såå mycket för alla. Vi är ju faktiskt inte tankeläsare...

Ikväll far sofie till stockholm och ska vara där till på söndag. Ni får ha så jättekul!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0