Sömn

Igår gick jag å la mej kl 10. Steg upp kl 12 idag...haha 14 timmars sömn.
Då är man trött. Fast sista timmen låg jag bara och snurrade, men ändå.
Det var skönt och välbehövligt :D

Å jag måste bara säga att det himla skönt att inte ha någon skola och få vara ledig i 2 veckor :D
Fast jag kommer ju att sakna alla i klassen..
Men jag behöver inte vara stressad å få ångest för nånting som ska göras.
Nog för att jag har en miljard andra saker att tänka på. Det är ju som ganska mycket just nu.
Men det är som ändå inte samma sak. Det är ju ingen tidspress på mina personliga problem..:P 

Nu ska jag göra sista städrycket så det är fint här på visningen ikväll :)
Idag var lägenheten ute i tidningen också.
Jag hoppas det kommer många och tittar och lägger höga bud :D




Vafan..tänkte lägga upp en bild..men det funkar då inte alls.
Eller så kommer det typ 10 likadana bilder sen när jag har sparat :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0