Stadsfesten, lördag

Helgen har gått hur fort som helst. Men det är ju så när man har kul :)
Blev förfest hos micke igår. Vi satt ute på filten å lekte lite lekar å spelade kubb å hade det mysigt.
Åkte taxi in kring 10, sen in å ner till öltältet..haha, det är som bra att man betalar 500 spänn för att sitta i ett öltält.
Men kul ha det vare iaf. Å dansat har vi gjort.
Sen åkte jag, Sofie å Micke svarttaxi hem till han. Typ rolig turk som körde. Känns som jag ahr bott hos micke i helgen..haha :P
Idag belv det att ligga ute å sola igen, sen blev det lite fotboll å skvaller:P Å jag gjorde ju världens snyggaste fall...haha.
Sen blev det pasta från viking till middag. Å nu har vi sett fotbollen.
Nu är jag hemma. Har typ itne vare hemma mycke i helgen...ska bli sååå skönt å sova nu. Har typ sove 5 timmar på hela helgen.

Måste bara säga att det finns personer som är hur störda som helst. Kan ju typ inte ha nån respekt alls för andra. Förstår inte hur han tänker. Inte alls verkar det som. Blev ganska så besviken. Igen.

Kommer bilder sen :)

go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0