Torsdag

Nu är första natten i nya lägenheten avklarad. Det var inte så hemskt som jag hade trott. Det var ganska skönt :)

 Här sitter jag och ser på tv.. och sover i hörnet... :P

Tapeterna blev ju lite knas på bild men så här ser det ut iaf :)

Köket visar jag inte för det är så fult än...blir bättre när man får upp lite grejer på väggarna.

Idag har jag igentligen jättemycket att göra, men det kändes jobbigt.
Jag ska ringa kommun..eller det har jag gjort, men hon jobabde inte idag :S
Sen måste jag städa lite här...är saker ÖVERALLT..
Åsså måste jag in till stan å lämna lön om jag vill ha nån sån nästa månad..
Jag borde köpa ett duschdraperi också..for typ vatten över hela toan när jag duschade igår...
När Linus har slutat kanske vi ska fara å kolla på en dator till mej och förhoppningsvis köpa en också.
Ikväll ska Anna komma förbi å kolla på lägenheten
Och halv 8 är det fotbollsträning.
Sen hem, äta, duscha, sova...typ :P

Kul dag! Jag kände mest för att bara sitta å inte göra nånting idag..


Kommentarer
Postat av: Micke

Fint johanna, gillar fondtapeten! :)

Blir nog hur bra som helst när du får ordning på allt.

2008-06-12 @ 17:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0