jaa..

Kikhål i dörren är nog det bästa som finns. Det ringde just på dörren. Det brukar typ aldrig plinga på dörren om vi inte vet att det ska komma nån. Så jag smög dit och kollade och så klart var det ju tanterna från jehovas igen. Eller jag tror det var dom iaf. Men hur som helst så kan det inte ha vare nå intressant. Jag smög iaf därifrån igen och hoppas att dom inte hörde mej.

Och som jag har sagt tidigare så hatar jag kommunfolk!! Det numret jag fick till en förra veckan, det var inte ens rätt person. Nu fick jag ett nytt nummer. Men hon var på nå jävla möte. Åh, jag vill bara få det bortstökat ju så jag slipper det nångång.

Nu ska jag fara å hämta resten av tapeterna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0