Tjoller

Nu har jag vare på jysk å frågat vars min garderob är, eftersom den skulle ha komme för drygt en vecka sen. Å då skulle dom skicka ett sms att den hade kommit. Men det gjorde dom ju aldrig. Å den hade ju såklart kommit, å den komme säkert den dan dom sa, men jag fick aldrig veta det bara :S Inte bra ordning på det där stället alltså!!

När jag körde dit så var bilkön på e4an nästan ända till rondellen vid statoil. Fattar inte hur det kunde vara så mycket bilar mitt på dagen...

Å jag måste bli peppad på stadsfesten nu. Jag har ju ändå köpt biljett för 2 dagar. Då måste jag ju dit. Känns som att jag hellre vill sitta hemma å tycka synd om mej själv. Inte för att det är så jävla synd om mej igentligen. Finns dom som har det mycket jobbigare. Men det har som vare för mycket nu på kort tid. Orkar som inte....allt känns typ tråkigt nu!

Jag tror jag ska bli en lesbisk nykterist å flytta till kina eller nåntiing :P För killar är bara problem, alkohol är bara problem å i sverige bor det typ dryga människor som inte vågar prata med folk. Så jag kanske borde starta mitt nya liv..haha..

Nä, nu är det sluttjollrat. Ni ska inte ta mina inlägg för seriöst. När jag har lite å göra tänker jag alldeles för mycket å då kan det komma upp världens sjukaste grejer...

Nu:promenad.
Ikväll:träffa sofie :)

bajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0