kladdkaka

Vet inte om ni kan se mitt förra inlägg "tjoller". Det blev nå knas när jag skulle spara det..inte för att det var nå viktigt men ändå.

Ikväll ha jag vare me sofie å sen jenny ett tag också. Jag å sofie gick på ica å köpte kladdkaka, sen gick vi ner till älven å satte oss där å käka upp den. De va som mysigt. dom ah ju börja göra i ordning för stadsfesten, så då spela dom musik där också. Blev ändå lite mer peppad på stadfesten. Men inte som jag brukar vara...bara vi hittar nån rolig förfest så blir det nog kul :)

Imorrn sak jag å sofie på en morronpromenad å gå bort kladdkakan vi åt ikväll..haha
Blir typ härligt ändå å jag måste ändå få mej upp imorrn så jag kan lägga mej tidigt imorrn kväll eftersom ajg sak jobba på torsdag. Jag tror jag sak försöka byta bort fredan, så jag akn gå ut på torsdan..skulle vara kul. Ha aldrig vare där på torsdan. Många säger att de är kul då:) får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0