Fjällen

Vi har haft en jättehärlig vecka i fjällen. Jag hade gärna kunnat stanna en vecka till, om jag hade haft tid å pengar :) Men det blir säkert en resa nästa år också. Det har hur som helst varit en helt underbar vecka med underbara människor.
Inte världens bästa väder. Det har varit mulet varje dag utom sista dan. Fast de har ju varit varmt så de har ju gått bra ändå :) Och backarna var jättehärliga, så jag ska nog inte klaga.
Sen blev du ju såklart några festdagar också, 3 stycken. Plus att jag festade lördagen innan vi for, så de blev 4 dagar på en vecka..haha :P Måste ju ta igen mej lite.
Lite bastu och snöbadning hann vi också med. En riktigt lyckad vecka helt enkelt.

I helgen blir det nog att fara till Arvidsjaur och köra skoter. (Om vi får tag i en skoter så) Men jag hoppas det, det skulle vara himla roligt.
image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0