Allt om ingenting

Jag är så rastlös nu för tiden. Jag klarar typ inte av att sitta å se på tv.
Vill bara ut å träffa folk och göra nånting. Så brukar jag inte vara. Jag brukar tycka det är skönt att få vara själv å ta det lugnt ibland..men inte just nu :P

Fast nånting som går bra är att sitta å lyssna på musik och inte göra nånting. Jag kan sitta här hur länge som helst utan att göra nånting igentligen...tänka typ..haha :P Nämen det beror väl på att jag ahr mycket att tänka..antagligen :P

Imorrn ska vi städa lägenheten så den är fin till visningen på måndag.

Å det känns så himla skönt att jag är ledig i 2 veckor nu. Fast jag lär ju säkert bli less, alla andra normala människor jobabr ju på dagarna så ajg ahr ju som inte så mycket att göra. Det går bra så länge det är varmt och soligt ute :)

Ja, ni får då veta en massa onödiga saker om mej. Jag är bra på att babbla på om ingenting. Men sån är jag :P

Kommentarer
Postat av: jenny

jag är ju också ledig hela dagarna :D vi får hitta på nått du kan komma och ligga ch slappa på plätten så jobbar jag :D

2008-06-02 @ 11:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0