barbies?

de va en rätt skön träning igår...mycke skott å avslut, inte för att det gick så bra men :P
kanske man måste fara och träna ikväll också..få se om jag hinner...
snart kommer mamma hit åsså ska vi plantera om lite blommor.
sen blir det morotslasagne till middag å sen måste jag plugga och skriva klart frågorna till seminariet som blev imorrn istället :) åsså måste ajg packa, så det är klart imorrn...

en sak som jag aldrig kommer att förstå mej på det är barbiedockor...jag förstår verkligen inte det roliga med det.
när jag var liten fick jag en barbie på min födelsedag och jag minns hur besviken jag blev..va skulle jag me den till? å nu på förskolan så vill ju flickorna att jag ska leka me dom å deras barbies, men jag fattar fortfarande inte vitsen med dom...tur att vi är olika :P


image23weheey!! (?)



nu ska jag riva lite morötter och hacka lite lök så det är klart, då går det fortare sen när jag ska göra maten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0