:D

Lagfesten igår blev mycket trevlig. Det var lite lekar å annat kul :) Sen kom nåra av bastukillarna, det var kul...dom höjde som stämningen lite...blev lite mer drag när dom kom :)
Det var lite synd att det inte var nå roliga uteställen öppna igår, så det blev old williams..men det var faktiskt ganska kul. Det beror ju vad man gör det till och vilka man är med. Sen "efterfest" hos Peter :)
Nu sitter jag här å är allmänt slö och osocial...

Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt å se på tv eller nåt. Ska upp och jobba imorrn 8.30-14 och 16-21.30...fattar inte hur jag ska orka hela dagen, men jag behöver ju pengarna.

Nu är det bara 1½ vecka kvar av praktiken..känns väldigt skönt :) Men i veckan måste jag nog ha nån samling :S Åsså har jag ju kvar lärarbesöket också..men det sak nog gå bra hoppas jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0