estetiska snart avklarad

nu har jag gjort den första delen på den estetiska uppgiften, känns skönt :)
först läste jag boken för dom å sen fick dom göra ett djur i trolldeg...jag tyckte det gick bra å läsa, men sen när dom skulle göra trolldegen så glömde dom som bort sej å börja göra annat...men min handledare tyckte iaf att det gick bra, så det var väldigt skönt att höra :) å på tisdag kommer läraren å då ska dom få måla sina djur, hopaps det går bra då också...
imorrn är det typ utvärdering så då är alla barnen lediga, men jag skulle vara med iaf å se hur det gick till å så:) så det blir som en lugn dag imorrn..

ikväll är det träning..lagfest imorrn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0