Förkyld

Blir nog ingen fotboll för mej idag eller imorrn. Kunde knappt prata idag. Hatar å va förkyld :S

Nu har Krille fått jobb på JR Mekan, så nu har han då ett bekymmer mindre. Skönt för han :)

Jag borde hämta min cykel nångång också. Den har stått hos sofie sen i fredags. Kan ju vara bra att ha den om jag ska nånstans...

Imorrn tror jag att jag ska ringa till chefen och klaga lite på sommarschemat. Är ju bara 3 veckor kvar tills jag börjar jobba.
Fast jag vet hur det kommer att bli. Först är jag jättearg och har tänkt ut precis vad jag ska säga och att jag ska vara jättebestämd och så, men när jag väl pratar med hon så kommer jag vara så trevlig och förstående. Störande!!

Förresten, i lördags halv 3 på natten fick jag ett lite roligt samtal. Jag fattade först inte vad som hände eller va klockan var eller nånting. Och jag tror inte jag sa så mycke vettigt heller..men det är ju alltid kul å prata i telefon..haha :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jaså alltid trevligt med oväntade saker.. :D

krya på dig!

2008-05-26 @ 21:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0