jobbig dag

fan, vad jobbigt. jag har jobbat från halv 9 till 2 å nu ska jag tillbaks kl 4 igen. jag hann ju typ bara hem å nu ska jag snart fara igen, hoppas hon vill se nå bra på tv ikväll, så tiden går fort. slutar halv 10.

min middag idag består av yoghurt och banan..yes!

jag ahr typ 0 pengar kvar den här månaden och jag får inte lön förrän nästa tisdag..fattar inte vad jag har gjort den här månaden. jag har iofs festat mer än vanligt. åsså har jag ju komme på att jag sak bjuda folk på drinkar, fatatr inte varför, men... det är lätt att klaga på andra :P

vill ha helg igen!!

Kommentarer
Postat av: sofie

banan å yoghurt det lät inge vidare :s
jag håller tummarna med dig, söndagar brukar det typ ändå va ganska bra på tv`n :)
på ons kanske vi kan ses? jag är ledig då tror jag.
hade bra! :D
kram

2008-05-18 @ 15:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0