Motivation, tack!

Vars får man det ifrån? Jag måste läsa 2 böcker nu..men allt annat är ju mycket roligare. På torsdag ska jag ha seminarium med min handledare och då måste jag ju ha fixat ihop några frågor. Åsså måste jag läsa ut i lekens värld också..men de kändes inte heller så peppande..men jag har väl inget val.

Idag hade jag öppning och började halv 7, gick faktiskt bra. Och den här dagen har gått skitfort, skönt att vara hemma så tidigt :) Åsså fick jag ändra på fredag så jag slutar 14 istället för 16, så kanske jag får mej lite snabbare till umeå :D

Nu är det böckerna som gäller..

tjing


Kommentarer
Postat av: Ida

Jasådu, vad ska du till storstan och göra? :)

2008-05-06 @ 23:10:24
URL: http://idos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0