Ovärt

Jag var lite trött idag. Halv 3 la jag mej i soffan för en liten power-nap..tänkte käka nån sorts middag vid 3 tiden eftersom jag började jobba kl. Det gick ju bra. Vaknade 20 i 4. Panik!!! Det var ju bara att he sej upp och fara, trött  och hungrig. Men som tur var så var hon jag jobabr hos snäll, så jag fick tvärcykla på coop å köpa mej nå mat. Jag hade ju dött annars. 

I veckan ska vi ha lämnat i 2 A4 om en bok som vi ska ha läst och skrivit om..hur kommer det att gå då?! Jag är såå duktig.. har inte ens börjat och imorrn lär det ju inte heller bli, då har jag träning. Och sen är det ju fredag, å en fredagkväll lär jag ju knappast sitta och skriva om en tråkbok.

Ja, nu vet ni det...det var ju väldigt intressant. Fast jag kommer nog aldrig att skriva så jättepersonliga saker här, så ni får nöja er med mitt skitsnack :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0