Sista dagen :)

Imorrn är det sista dagen på praktiken. Skönt!!
Fast jag kommer ju att sakna barnen. Finns verkligen några charmtroll :P
Min handledare är ledig imorrn så vi hade avlsutningssnacket idag. Gick väl ganska bra :)
Men det spelar som ingen roll när jag ändå inte ska fortsätta...

Såg High Chaparall igår när dom var hos Mike Tyson..
haha verkligen en märklig typ. Jag skulle ju typ vara rädd för han :P

Imorrn efter praktiken sak jag bara njuta av livet och inte göra nånting. Ska bli så skönt.
Nu är jag ledig till den 16 då sommar perioden börjar..om jag inte får nå extrajobb,
men det ska jag nog inte hoppas på..

Sen på fredag ska jag hem å fira lillasyrran som blir 17. Ovärd ålder, men man kan ju som inte hoppa över ett år :P
Sen kanske det händer nå kul på kvällen?? Säg till isåfall, jag är alltid på..nästan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0