skitintressant

ååh..tråkväder. det man alltid pratar om, ifall man inte har nåt bättre att säga. men det är hursom helst tråkigt. har varit inne nästan hela dagen idag och då blir barnen skrikigare och jobbigare och jag blir tröttare och latare.

men jag ska försöka ta mej en promenad sen iaf.

jag måste fara och köpa lite blomjord sen också. på torsdag kommer mamma hit och ska hjälpa mej att byta jord till alla blommor, innan jag har haft ihjäl dom. 2 är redan döda :( jag är sämst på blommor, men det blir ju lite finare med dom iaf.

image21

å jag hoppas att det inte händer nåt jätteroligt nästa lördag, jag ska jobba hela söndan på a-torp..haha lite bortskämd jag har blivit. förr jobbade jag typ varannan helg och det var inga problem. nu har jag inte jobbat en helg på evigeheter och så fort jag måste jobba en helg känns det skittungt. det är ju bra pengar, men på senaste tiden har jag prioriterat roliga saker istället. typ fest :P
jaja, i helgen ska jag då ha roligt iaf :)

nu blir det en prommis å sen tvn me ugly betty å desperate..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0