skola

Igår satt jag å tvärskrev seminariet...tog typ en timme, blev ju inte så bra men de känns som de ändå inte var de viktigaste vi ska göra. Sen måste jag börja skriva om boken och den estetiska planeringen..även planeringen när läraren ska komma :S

Idag hälsade jag på en mamma som jag inte hade hunne träffa tidigare. Hon sa att hennes son brukade prata om mej och att han hade sagt att jag var den bästa fröken..haha, de är ju lite roligt att höra :)

Å det är ju såå roligt väder idag...varmt å skönt..:S

Igår var det en pedagogisk samordnare och hälsade på, på förskolan. Hon hade lite frågor till mej och så...men hon tyckte också att vi hade alldeles för mycket uppgifter på bara 5 veckor. Det vi ska göra på förskolan tycker jag väl inte är så jättejobbigt längre..men allt vi ska skriva å läsa är ju inge kul..men men snart är de sommar...å då är jag förhoppningsvis ledig 2 veckor innan jag ska börja jobba :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0