Sommar

Idag har jag vare hos mormor å käkat, sen fick vi tårta och mormorsaft :P Det är sommar!
Sen satt vi ute på altan å hade det skönt.
När jag kom hem till frostkåge "spela jag fotboll" med Engla å satt å sola ett tag :)

Här är våran lilla pluttvovve..nybabad å glad :)Engla, nybadad och glad :)

Å jag bli såå arg!! Dom är ju världens segaste  på jobbet. Sommarschemat är fortfarande inte klart. Vi som har ett liv utanför jobbet kan ju inte planera nånting. Å snart är det ju sommar. Jättestörande är det!

Åsså har jag ju lyckats bli förkyld också. Hoppas bara jag orkar med dom här sista dagarna på förskolan..känns som dumt att vara borta det lilla som är kvar. Men det ska verkligen bli skönt när det är över :) då är det sommarlov..ett tag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0