Sommarlov :D

Ja, nu har jag sommarlov ett tag då :) Och det började ju väldigt bra. Hur härligt som helst idag.
Imorse (typ halv 12) cyklade jag in till stan och köpte lite presenter till syrran.
Råkade även bli en ny bikini och en väska till mej..oops :P

Och nu har jag sutte på balkongen i min nya fina bikini och lyssnat på musik.
Jag avr bara tvungen att gå in ett tag och svalka mej..höll ju på stekas upp där ute...
åsså har jag hitta lite gamla kläder i garderoben som ajg typ har glömt bort..det är aldrig fel :P
Blir bra å få städa ur den sen...
Hoppas det blir lika bra väder imorrn, då akn jag ligga ute på gräset hemma i frostkåge å sola. Så jag aknske blir lite brun på ryggen också. Är som svårt att sola ryggen på balkongen :P

Nu väntar balkongen på mej ;)

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0