Oväntad, men jättetrevlig kväll :)

Det blev en väldigt trevlig och oväntad kväll igår :)
Halv 7 cyklade jag till Sofie för att umgås med hon och Anne.
Vi gjorde en efterrätt och satt och såg talang. Ganska lugnt.
Sen sa vi att vi kan ju gå på cåffein och sitta där ett tag. Så då vandrade vi iväg dit. Jag fick ett vinglas av sofie :)
Vi satt där till 23 typ, sen kom vi på att vi skulle gå på old williams och se om det var nå kul folk där. Så då blev det en drink när vi kom dit.
Vid 12 så gick vi vidare till balzac och en till drink. Och sen även 2 till :P
Så det blev en festkväll även fast det inte var tänkt så. Men det var kul :) Tycker att vi var ganska duktiga, vi hann ju gå på 3 ställen samma kväll :)
Åsså träffade jag jättemånga som jag typ inte har träffat på jättelänge, det var kul :)

Imorse (halv 11, fast jag låg å sov) ringde det från jobbet, så jag ska jobba ikväll. Tur att det ar kortkvällen till 20 bara, så kanske jag hinner till jenny iaf. Om jag orkar. Kändes lite tungt, men skulle ju ändå vara kul att vara med lite nytt folk...men jag ser ju hur pigg jag är ikväll efter jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0