Nu vet ni...

Har försökt sitta och se på melodifestivalen ikväll. Jag gav upp. Det fanns ju typ inte en enda bra låt.
Åsså är det ju världens mest långdragiga program. Så nu sitter jag och lyssnar på min musik istället som är Bra!

Imorrn ska jag till mormor å träffa hela (nästan) släkten, sen blir det väl hem till frostis å säga grattis till mamsen :P
Å mysa lite med engla. Känns som att jag aldrig är hemma nu för tiden.
Men jag skulle då aldrig klara av att flytta hem igen. Gud, så hemskt. Då ska det vara riktigt kris isåfall. Nä, det ska jag försöka undvika :P

Kanske ska passa på å säga att jag och Krille ska flytta ifrån varandra, för er som inte vet det.
Jag har iaf fått en lägenhet i huset brevid där vi bor nu :) En etta på 40 kvadrat..jättemysig :P
Den 5 juni får jag nyckeln, så då blir det snart inflyttningsfest igen :D
Det är samma dag som linus tar studenten. Mycke jag kom att vilja vara med han då, jag kom ju bara vilja vara i lägenheten och pyssla på :P

Måste fara och kolla på tapeter nån dag också..sen nästa helg nån dag ska jag och moder på ikea å köpa lite nödvändiga saker som jag kommer bli utan nu...

Gud, vad rastlös jag är..å gud vad jag säger gud hela tiden.. kanske ska bli religiös..
Undra om jag orkar fara ut å gå nu..är ju typ ändå härligt ute :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså, ska ni det, hade inte den blekaste. Verkar som att alla i vår klass flyttar ifrån varandra. Sen vi började hur nu 4 långvariga förhållanden spruckit. Vem står på tur sen? inte då jag iaf ;)

2008-05-26 @ 21:59:22
URL: http://elinastenberg.blogg.se/
Postat av: elina

jasså, ska ni det, hade inte den blekaste. Verkar som att alla i vår klass flyttar ifrån varandra. Sen vi började hur nu 4 långvariga förhållanden spruckit. Vem står på tur sen? inte då jag iaf ;)

2008-05-26 @ 21:59:45
URL: http://elinastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0