5:e och sista lediga dagen

Gick inte så bra med städandet idag. Får bli en annan dag :P

Ikväll har jag vare hos Micke en liten stund. Han har äntligen skaffat sej ett soffbord. Det passade bra där å nu kan man he sina saker nån annanstans än i soffan :P Det blev iaf att sitta i soffan å se tv å tjollra ett tag :)
Åsså fick jag receptet på det jag ska baka imorrn. Onyttigt som fan, men gott som få lär det bli :)
När han for å jobba gick jag på ica och inhandlade alla ingredienser.
Gu så gott det ska bli.

När jag kom hem hade just Greys börja så då såg jag det. Å nu är det inget värt på tvn, så nu sitt jag å slösurfa istället. Hitta en sida me skitsnygga å billiga kläder. Nångång ska jag beställa därifrån :)

Jobb imorrn..hur ska det gå?! Har ju vare ledig nu i 5 dagar. Har ju vänt på dygnet helt typ. Åsså börjar jag 7 imorrn. Det var ju skitkul. Men det ska nog gå de också.

Snart helg! Längtar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0