Fredag och fest

Nu är nog äntligen snön här för att stanna. Hoppas jag. Det är som mysigt med snö. Fast det har ju som sina nackdelar också. Köra bil på jobbet är ju verkligen inte det trevligaste. Va tvungen köra min bil idag. Å mina vindrutetorkare är ju inte dom bästa. Dom torkar inte bort snön, dom kladdar typ fast snön ännu mer på rutan! Menmen.

Efter jobbet hade jag medarbetarsamtal. Gick bra. Fick ha det med den bättre chefen. Hon är som lättare att prata med. Och det var skönt å få säga allt jag tyckte. Kanske blir det nån förändring tillslut! :) Fick också veta att jag är inlasad. Det var sant som ryktet gick. Det var ju skitbra. Då har jag ju förtur när jag söker jobb. Så till sommarn när jag kommer hem från norge blir det nog inga problem att få sej ett jobb :)

Ikväll har Sara inflyttningsfest. Det ska bli kul å se hur hon bor. Inte för att jag är så superpeppad på fest. Är som aldrig det nu för tiden. Gjorde väl bort allt festande i somras. Men det är ändå lite roligare att festa på sommarn. Då kan man sitta ute å grilla å spela utespel å bara mysa. Har ändå vare många superroliga fester i sommar. En väldigt lyckad sommar helt enkelt :) Å jag hade tänkt ha mina pumps ikväll. Haha blir nog icket så. Får ta stövlarna istället :)


Mysig fest på gården i somras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0