Helg igen

Igår satt jag inte vid datorn en sekund. Blev lite imponerad av mej själv :P Men det fanns som ingen tid till det. Jag jobbade på morron 7-12. När jag slutade for jag på ica å köpte smör till min skitnyttiga kladdkaka. Då träffade jag mormor där också. Så då hjälpte jag henne lite med handlingen.
Sen hem till frostkåge och börja baka. Stoppade in helgens outfit i tvätten. Åsså lagade jag mina byxor. Jag tog alltså fram symaskinen och satte mej och sydde i mina byxor. Hatar egentligen å sy. Har så jävla dåligt tålamod. Men tror det blev ganska bra iaf. När allt det var klart tog jag Engla och gick en sväng i skogen. Va som skönt! När jag kom in gick jag in till brorsan å spelade lite guitar hero. Var lite bättre än i fredags. Så det var inte jag som hade blivit dålig, berodde nog på nåt annat. Sen duschen, middag å tillbaks till jobbet.
Slutade 20, då for jag till stan, hämtade upp Sofie. Körde till Simon å hämtade mina vantar. Sen till Micke å göra glacyren på kladdkakan. Mm så gott det var. Men jävligt sliskigt. Ska nog ta med mej resten av kakan till bastu imorrn å bjuda folket där på :) Vid 10 tiden blev det drive-in på max. Eller för Micke å Krille iaf. Jag skjutsade bara dit dom. Men det var som en trevlig dag. Lång som fan, men trevlig :)

Idag har jag jobbat hela dan. Ikväll blir det lugnt. Se film kanske.
Imorrn blir det å peppa för festen :D Kom å bli skitkul!

Tjiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0