Lång kväll!

Pigg å gla idag. Not! Men kul vare igår. Å sara hade jättemysig lägenhet :)
Blev spel, singstar å myys. Jättetrevligt. Sen for jag, Sofie å Jenny på balzac. Typ noll människor där. Så va väl inte så super kul kanske. Sen ringde jag Hanna, så då kom hon dit också. Haha vi va inte snygga nånstans igår. Fast de kasnke vi aldrig är iofs;) Blev efterfest hos Emil sen med nån pantad brud också. Haha gud vad jag drev med henne. Å hon fatta ingenting. Jag var inte snäll. Men kul vare! I´m evil. Blev hemgång för jag å Hanna kring halv 5 tror jag.

Imorse vakna jag av ett sms. Fick veta att det var en tjej som var intresserad av lägenheten. Så hon ville komma å kolla på den. Då vare bara upp å snabbstäda lite. Så nu hoppas jag att hon vill ha den. Hon skulle höra av sej snart. Annars får jag sätta ut den på blocket iaf!

Å jag har typ pratat i telefon halva dan idag känns de som. Först hon då, sen typ Sofie, Hanna, mamma, Krille, Emil, mamma igen, Annica.  Åsså ringde jag Micke också, men han dissa då bara..haha ;)

Nu ska vi snart fara å käka pizza. Ska bli så gott. :)

Lägger in bilder från kvällen sen. Orkar inte nu.

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0